Hello :)

Last updated on 12 years ago
M
Hey all. I am a gamer from Norway. I am a NES collector. I enjoy watching your longplays. I'm looking forward to some more NES longplays :)
Velkommen til vår lille spille verden :-) Det kommer stadig nye NES spill så bare vent, du kan også spørre etter spesifikke spill i forumet. :-D

M
flotte greier :) jeg har forresten min egen lille youtubeside med NES spill. Men ikke i så bra kvalitet som dere har. Jeg bruker bare et vanlig fotoapparat hehe. Jeg bruker ikke emulator.
Hvis du vil, kan du jo alltids prøve og bruke en NES emulator, og lage noen egne videor... Det er alltid gøy og få nye folk som lager videor her. Har du problemer er det bare og besøke irc kanalen, :-)
M
Jo, det høres artig ut, men jeg er ikke så flink med det der med å ta opp filmvideoer med emulator og sånn, men jeg kan lære å bruke det. Jeg hadde tenkt en gang å lage video av PC spill som Delta Force 1 og 2. :)
Jeg vet ikke hvilke program jeg trenger for å gjøre dette.
Slik ser mine videoer ut med vanlig kamera:
http://www.youtube.com/user/MegatronECS?feature=mhee
Hello to everyone. I'm also new here and I'm looking forward to enjoying and learning in this forum.
Ravenlord
Welcome :)
Sic Parvis Magna
Corsaire
"Protect your data files by using document storage!"

SPAM!
Folie à plusieurs.
Connor
Seriously, people, stop responding to spam, even if it's just to point out that it's spam. You'll look silly when I, or someone else, remove the spam-post. (Kind of like I look silly now when I've removed the one in this thread...)

Good indication that it's spam; User has a link (or many links) in their signature and only one post ever made.
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.